Бізнес-театр

Опис

Бізнес-театр - це вкладення не лише в компанію, але і в кожного працівника окремо. Менеджери, програмісти, hr спеціалісти, охоронці, адміністратори, керівники – кожна особистість зможе відкрити себе з нової сторони, пережити особливі, ні з чим не порівнянні почуття, здобути творчий досвід, перебороти свої страхи та комплекси, стати креативнішою.

Бізнес-театр - це щось значно цікавіше за звичайний командоутворюючий тренінг та яскравіше за традиційне корпоратине свято. Це саме той чарівний інструмент, який зміцнює дух компанії і стає основним спогадом для кожного працівника.

Щось новеньке
Бізнес-театр – це унікальний продукт, покликаний ще більше зміцнити команду.
До реалізації бізнес-театру долучається кожен працівник компанії. Частина людей стає акторами, інші – гримерами, костюмерами, звукорежисерами... Ролей багато. Головне – це спільна робота і результат, який сподобається кожному.

Функція командотворення
Бізнес-театр – це можливість проговорити та програти на сцені невирішені робочі моменти, переглянути стосунки між співробітниками, клієнтами. Гарна спільна постановки викликає переживання катарсису – особливого стану емоційного “очищення”. Після цього переживання колектив зміцнюється, не лишається недомовок і образ. Само собою, це сприяє новому запалу та натхненню для роботи.

Додаткові бонуси від процесу

  • Укорінення корпоративної культури
  • Командна взаємодія
  • Звільнення емоційної напруги
  • Підвищення рівня вмотивованості та щастя в колективі

Розкрити потенціал співпробітників
Не роботою єдиною живуть працівники компанії. В кожного є й інші таланти, потреби, здібності. Проявивши себе в повній мірі та отримавши визнання, кожна людина стає більш щасливою та задоволеною. А стан людини, як відомо, сильно впливає і на якість виконуваної роботи...

Своє кіно
Можливо, колектив ще не раз захоче переглянути дійство. Тож ми пропонуємо професійно відзняти виставу. Щоб надалі працівники організації могли би знов і знов повертатися в ті особливі моменти спільної творчості.

Як це організувати?
Театральне дійство створюється в кілька етапів:

  • Знайомство з компанією.
    Збір інформації. Запит клієнта. Визначення термінів.
  • Час на написання сценарію.
    Класичні п'єси адаптовуються під потреби клієнта. Затвердження сценарію та ролей. Читка п'єси з працівниками.
  • Планування
    Розплановуємо репетиції. Затверджуємо графік з учасниками.
  • Підготовчий процес
    Репетиції. Підготовка костюмів, декорацій, музичного оформлення.
  • Генеральна репетиція
    Проводиться в театрі. Має на меті програти всі технічні моменти.
  • Показ вистави
    Скликаються глядачі. Відбувається вистава. Відеозапис.
  • Підсумки
    Підсумкова святкова зустріч з колективом. Обговорення вражень та результатів пройденого процесу.

Скільки часу це займе?
Процес може займати від 1-го дня і до місяця, залежно від обсягу роботи, кількості учасників та масштабу ідеї.
Формат проведення бізнес-театру узгоджується виконавцями та компанією перед початком роботи. Ми можемо підлаштувати пропозицію під можливості компанії та Ваші побажання. Театр вчить гнучкості, тож тут можливо ВСЕ.

Яка вартість послуги?
Ціна за послугу формується з кількох позицій:

  • тривалість проекту
  • масштаби (кількість учасників, грандіозність ідеї, час на підготовку сценарію)
  • кількість додатково задіяних спеціалістів
  • оренда театрального майданчика
  • костюми, матеріали для сценографії
  • місце проведення (виїзд чи локально)

Які проблеми вирішує бізнес-театр?
Командна взаємодія

Бізнес-театр сприяє порозумінню в колективі. Створення спільної театральної постановки – це солідне командне досягнення, яким можуть похвалитися поки що одиниці компаній на ринку України. Після такого сильного пережитого досвіду у компанії з'являється свій егрегор чи то пак, душа... Назвіть, як захочете. Це щось потужне і об'єднуюче, що тримає всі процеси в цілісності та синхронності. Бізнес-театр налаштовує усіх працівників на одну хвилю, ще більше включає в роботу та життя компанії.

Емоційне звільнення

Все, що накопичилося, матиме простір для виходу на сцені. Конфліктні ситуації буде опрацьовано і пройдено, симпатії реалізуються, конкуренція стане партнерством, а недосказане вийде у літературній формі.

Корисна розвага

Корпоративи та командоутворюючі тренінги – це звична практика для компаній. Настав час пробувати щось нове. Більш свіже і цікаве. Бізнес-театр – це розвага і користь в одному пакеті.

Що компанія отримує в результаті?
Порозуміння

Маючи захопливий процес спільного творення, колектив автоматично переносить цей стан в повсякденну роботу. Люди відчувають підтримку і силу одне одного в команді. Таким чином, стає значно легше порозумітися, вирішити нагальні питання, ввести інноваційні продукти чи підходи. В колективі зявляється більше дружності і довіри. Отже, компанія міцнішає та зростає.

Укорінення корпоративної культури

Можна прописувати цілі та цінності компанії, красиво їх забрендовувати на горнятках та у блокнотах, систематично проговорювати їх на мітингах і тд і тп. А можна одного разу пережити їх разом, програючи у бізнес-театрі, і тоді вони вмить стануть частинкою життя кожного учасника процесу.

Підвищення рівня вмотивованості та щастя в колективі

Не роботою єдиною живуть працівники компанії. В кожного є й інші таланти, потреби, здібності. Проявивши себе в повній мірі та отримавши визнання, кожна людина стає більш щасливою та задоволеною. А стан людини, як відомо, сильно впливає і на якість виконуваної роботи... Тож бонуси очевидні.

Чи можна робити бізнес-театр на виїзді?
За нашим досвідом, оптимальним є формат 3-денного процесу.

Наприклад:

  • п'ятниця – формування ідеї та попереднього сценарію;
  • субота – репетиції, остаточний сценарій, узгодження організаційних питань;
  • неділя – прогін, генеральна репетиція, перепочинок, а ввечері – показ.

Якщо організовувати Бізнес-театр у форматі триденного корпортативного командоутворюючого тренінгу, то є зміст робити це на виїзді.

А якщо компанія захоче відзняти подію?
То ми повністю організуємо для Вас професійне знімання з кількома операторами та якісною технічною базою.
Монтаж візуальних продуктів ми завжди довіряємо нашим київським колегам, які працюють на провідних телеканалах та продакшн-студіях України.
Тож по завершенню процесу гарантоване якісне відео, яке, впевнені, співробітники із задоволенням переглянуть, коли вщухнуть емоції.

Деталі
Тренери
В’ячеслав Гармаш, Ростик Лоза, Ганна Гавриш
Формат проведення
Корпоративні
Теги
НА ЗАМОВЛЕННЯ
Замовити тренінг

Наші клієнти

Працюють в таких компаніях